Pom – Bär za male genijalce – ‘Genijalce potakni, svijet pomakni’

Kupnjom Pom-Bär grickalica u Konzumu sudjelujete u projektu podrške darovite djece, učenika, mladih

Zagreb, 2. travnja – Intersnack Adria, vodeći proizvođač snackova u Europi, lansirao je novu inicijativu pod nazivom “Genijalce potakni, svijet pomakni”, s ciljem poticanja darovite djece, učenika, mladih. Ova inicijativa se provodi u suradnji s udrugom Dar iz Zagreba, neprofitnom organizacijom koja pruža podršku darovitoj djeci, učenicima, mladima u Hrvatskoj.

Kako bi podržali i ojačali kvalitetu obrazovnih aktivnosti koje udruga organizira za svoje članove te kako bi se omogućio dodatni razvoj potencijala darovite djece, učenika, mladih, Intersnack Adria će od svakog prodanog pakiranja Pom-Bär grickalica udruzi Dar donirati 20 centi.

„Imati priliku direktno podržati rad udruge za darovitost Dar i pružiti dodatnu podršku darovitoj djeci, učenicima, mladima kroz ovakve inicijative predstavlja neprocjenjiv osjećaj za nas u Intersnacku. Ponosni smo na pozitivne priče poput ove i vjerujemo da će ih u budućnosti biti još više. Zahvaljujemo se i našem partneru Konzumu koji je prepoznao potencijal ove kampanje te se pridružio kako bismo zajedno ostvarili naš cilj“, poručila je Ivana Bojić, Trade Marketing menadžerica Intersnack Adrije.

Donacijska kampanja krenula je 1. travnja u trgovinama Konzuma diljem Hrvatske, a trajat će sve do 30. travnja. Do tada kupci imaju priliku podržati ovu akciju kupovinom bilo kojih Pom-Bär grickalica te doprinijeti kvalitetnijem izvannastavnom i izvanškolskom obrazovanju darovite djece, učenika, mladih.

Udruga za darovitost djeluje već 10 godina, krenuli smo kao građanska inicijativa, te je u tom periodu, u raznim programima i aktivnostima udruge, sudjelovalo više od 2000 djece. Znanstveni boravak, STEM program,  Socijalni izazovi samo su neki od projekata koje već godinama uspješno provodimo i na koje smo izrazito ponosni. Darovita djeca, učenici, mladi,  imaju izniman potencijal kojeg je potrebno kontinuirano njegovati i poticati na daljnji razvoj,  zbog opće društvenog napredka, stoga smo od srca zahvalni na akcijama poput ovih“, poručio je Dubravko Čop, Predsjednik udruge Dar.

Prema procjenama udruge Dar, u Hrvatskoj postoji između 7.500 i 10.000 djece, učenika, mladih koji pokazuju iznadprosječne rezultate i talente. Primjerice, među članovima udruge može se pronaći i učenik koji je već u drugom razredu osnovne škole posjedovao znanje iz kemije  na fakultetskoj razini, učenik četvrtog razreda osnove škole čije se znanje iz područja IT-a procjenjuje na razini 35-godišnjeg stručnjaka, te učenik 7. razreda osnovne škole koji samostalno razvija baze podataka i operacijske sustave, razina znanja 3 godina FER-a.

Intersnack Adria prepoznaje vrijednost darovite djece, učenika, mladih i njihov potencijal za pozitivnu promjenu društva, stoga će nastaviti s aktivnostima usmjerenima na dodatni razvoj potencijala darovite djece, učenika, mladih i nakon završetka donacijske kampanje u okviru ovog projekta.

***

Intersnack Adria tržišni je lider u kategoriji slanih grickalica na hrvatskom tržištu. Najpoznatiji brendovi u portfelju kompanije su Čipi Čips, Chio, Chio Tip Top, Chio Kroki Kroket, Pom Bär i Nutline. Čipi Čips prvi je hrvatski čips, brend s tradicijom od 1977., proizveden od 100 posto hrvatskog krumpira. Zahvaljujući uspjehu kompanije i brenda Čipi Čips na hrvatskom tržištu, u tvornici u Hercegovcu od 2020. godine započela je proizvodnja internacionalnih brendova Chio čips i Pom Bär.